keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Joululehdistä ideoita

Olen tutkaillut blogeja uusia ideoita etsiessä. Moni blogisti onkin kaivanut vanhat joululehdet kaapeistaan ja uudet jo ilmestyneet joululehdet ovat tarttuneet matkaan kaupoista. No, minä tein samoin. 

  

Ja ihania, uusia ja unohtuneita ideoita on tarttunut runsaasti ideapankkiin ja osa jopa lahjaideaksi asti.  

Vanhoja lehtiä kaappien kätköistä löytyi useita ja laidasta laitaan; käsitöitä; askarteluja; joulusisustuksia ja joulutunnelmaa. 












  



Uudet ja ihanat joululehdet, jotka ovat vasta tarkemmassa tarkastelussa glögimukin äärellä tuonnenpana, olivat myös houkuttelevia. Ja pari jo kotoutinkin.  





Tämä idea lähti heti matkaan. Hama-helmistä nimittän olen jo ideoinut muutaman jutun. Niistä sitten tuonnenpana, mutta kaikenkaikkiaan hauska idea kaiken ikäisille. 

Niina

1 kommentti:

  1. Itse olen ostanut kaupasta muutaman uuden lehden ja kirpparilta olen löytänyt paljon vanhoja lehtiä. Tai no aika paljon on varmaan viime vuodelta, mutta olen onnistunut löytämään muutaman joululehden ysäriltä.

    Kun vain vielä löytäisi Kaikkien aikojen joululehden vuodelta 2008.

    VastaaPoista